Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Ulysses Ben
|
Geplaatst: 07-07-2020 08:30:00 Onderwerp: nike air max |
|
|
|
ÿþVorig jaar pakte ik een paar Air Stab "Runnin nike air max 'and Gunnin'" uit Plato's Closet en hij zei dat ik geluk had om een klassiek paar uit Nike's gloriedagen te halen. Wat een verdomde schande .... Vr, 06 juli 2012 13:35:05 0000 .336610 # comment-516849 De beste AM 95 in mijn boek. Ik heb net een paar gekregen deze week en ze zijn ziek. De tussenzool is geweldig, het heeft eigenlijk twee verschillende "spetterde" kleuren, het suède aan de bovenkant is superzacht, de 3M op de tong heeft een blauwe tint en zoals bij alle 95's zijn ze erg comfortabel. De binnenzool is ook best cool. Onnodig te zeggen dat ik ze echt leuk vind.
Di 23 mrt 2010 01:18:04 0000 .106095 # comment-71476 het vrolijke ding is dat ze deze niet in maat 14-15 hebben gemaakt, dus jongens zoals ik zullen niet eens zo'n extravagante schoen kunnen bezitten en dragen bij allemaal. Gebruikt of in DS-toestand zouden alle andere jongens moeten stoppen met klagen omdat ze zoveel nike air max 2016 paren voor jullie allemaal hebben. en als je te zwak bent om het volledige bedrag te betalen. gewoon niet klagen. ik was niet eens in staat om de kreeften de beste release van sbs te krijgen in mijn perspectief voor 2009 omdat ze slechts tot maat 13 zijn vrijgegeven. GaySat, 14 dec 2013 14:11:55 0000 nike air max 2017 .475624 # comment-620555 Kreeg een zwart en grijs paar Weekends ... geweldig.
Ben het eens met niet - grijs zag er echt dope uit met de rode veters. Gewoon een opmerking als je ze nog niet hebt gekregen en van plan bent om te kopen, ze lijken een 1/2 maat groter te zijn dan de meeste Nike-schoenen. Ik probeer voornamelijk Nike te kopen en neem altijd een 8,5 omdat ik graag veel teenruimte heb, ik had gemakkelijk een 8 kunnen dragen en zou passen zoals ik zou willen. Het lijken ook schoenen van damesmaat - ze zeggen niet of mannen of vrouwen ergens maat nemen.
Neem mijn Ahmad rashaad anekdote en geef het door nike schoenen als een herinnering die je nigga had alsjeblieft ... wo, 28 nov 2012 09:09:24 0000 .369468 # comment-539464 Deze week zijn we dankbaar voor de mannen die er stijlvol uitzagen op de rode loper EN heet! Vraag het maar aan de jongens van Justin Bieber-schoenen vorige week toen ze in verschillende variaties van pakken verschenen. Elk lid had zijn eigen unieke stijl, maar Jay's was absoluut onze favoriet! De Justin Bieber-sneakers van Breaking Dawn haalden de casual, sexy look in Spaans pak bij zijn laatste première in Madrid. We voelden het helemaal en hielden van zijn accessoires .. geweldige schoenen!
Zo 23 jan 2011 03:42:25 0000 .185209 # comment-176359 Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik denk niet dat het een probleem is met DJCK. Het is met Nike. Het is 2011, als ze geen schoen voor de massa kunnen uitbrengen, maar ze kunnen het voor één man maken. Geen gebrek aan respect, maar ik heb het gevoel dat dat BS is! Ik kan een paar stukjes en dergelijke begrijpen, maar het lijkt erop dat Nike consequent denkt dat alleen het ATF-geld groen is. Ik zou op zijn minst een kans willen waarderen om een paar te pakken. Make is super beperkt of wat dan ook, maar geef tenminste iemand een kans. Zo niet, dan laat het zien van mij en anderen mensen gewoon kwaad. Wie houdt er van blauwe ballen? Omdat nike huarache dit een cocktease is!
Za, 22 jan 2011 00:08:32 0000 .185209 # comment-175922 Ik ben het eens met wat er is gezegd en ik ben blij te weten dat DJCK ervoor zorgt dat meer mensen toegang hebben tot dit product. Ik wil wel mijn mening geven over hoe het een beetje tegenstrijdig is om de prijs "lager" te hebben, zodat meer mensen ze kunnen bemachtigen, maar ze tegelijkertijd in zo'n beperkt aanbod hebben. Maar ik denk dat dat het spel interessanter en leuker maakt, het is gewoon niet zo leuk als [img]http://www.allsoulsfestival.com/images/large/nike huarache-492eth.jpg[/img] ik veel geld moet gooien om slechte trappen te krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|